Sorin Cîmpeanu, ministrul Educației, a amintit că învățământul preuniversitar a funcționat pe trimestre până în anul 1999. Revenirea la o astfel de structură, a explicat el duminică pe B1 TV, „face obiectul unor consultări care obligatoriu trebuie să fie inițiate de către Ministerul Educației din timp, deci nici vorbă de structură pe trimestre din toamna lui 2021”.

Video will appear shortly. Please disable your ad blocker if you have one.

 

Ministrul Educației, pe B1 TV. Sorin Cîmpeanu, despre posibilitatea revenirii la o structură a anului școlar pe trimestre

 

„Al doilea subiect care a fost adus în discuție tot de către opinia publică, revenirea la trimestre, face obiectul unor consultări care obligatoriu trebuie să fie inițiate de către Ministerul Educației din timp, deci nici vorbă de structură pe trimestre din toamna lui 2021. Așa cum foarte corect ați precizat, acest lucru ar putea rezulta în urma consultărilor, dacă se va dovedi a fi în interesul elevilor, cel mai devreme din toamna anului 2022”, a declarat Sorin Cîmpeanu.

Întrebat de Dan Gabor care ar fi avantajele revenirii la o structură pe trimestre, ministrul Educației a explicat: „Sunt argumente pro și sunt argumente contra. Până în anul 1999, învățământul preuniversitar a funcționat pe trimestre. Repet, sunt argumente pro și contra, nu mă pot antepronunța. Vom vedea ce rezultă din aceste consultări. Important este să fie cea mai potrivită structură în interesul pregătirii elevilor. O evaluare, spre exemplu, pe trei trimestre, în loc de două semestre, ar putea fi un avantaj, evaluări mai frecvente”.

Întrebat dacă o o astfel de sugestie a fost formulată de profesori sau mai degrabă a venit din partea elevilor, ministrul Sorin Cîmpeanu a precizat: „Nu, aceste sugestii au fost primite din partea elevilor și din partea presei. Vom discuta și cu profesorii, evident”.





Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here