Ministerul Finanțelor a precizat, marți, că va aloca banii necesari pentru plata salariilor personalului medical din centrele de vaccinare, de îndată ce va primi solicitarea de la Ministerul Sănătății.

Ministrul Vlad Voiculescu este protagonistul unui nou scandal public, scandal ce se alătură conflictelor în care a fost implicat în cele nici trei luni de la preluarea mandatului.

Ministerul Finanțelor s-a arătat gata să aloce banii pentru plata personalului medical din centrele de vaccinare, „de îndată ce va primi solicitarea de la Ministerul Sănătății”

 

„Ministerul Finanțelor va aloca banii necesari pentru plata salariilor personalului medical din centrele de vaccinare, de îndată ce va primi solicitarea de la Ministerul Sănătății. Referitor la informațiile prezentate în cadrul emisiunii “România la Raport”, difuzate în data de 15 martie 2021 pe postul de televiziune România TV, precizăm că, până la momentul difuzării respectivei emisiuni, Ministerul de Finanțe nu a primit nicio solicitare de la Ministerul Sănătății referitoare la deschiderea de credite cu destinația specificată în cadrul aceleiași emisiuni. Menționăm că operațiunea de aprobare a deschiderii de credite în cadrul Ministerului de Finanțe durează cel mult o zi lucrătoare, din momentul în care această solicitare va fi transmisă de către Ministerul Sănătății”, se arată într-o postare publicată marți după-amiază de Ministerul Finanțelor.

Florin Cîțu: Efectuarea plății a întârziat nepermis de mult

 

Deși vicepremierul Dan Barna susține că „Ministerul Sănătății are deja această plată ca prioritate”, chiar și premierul Florin Cîțu s-a arătat de părere că efectuarea plății „a întârziat nepermis de mult”.

„Am cerut ieri domnului Gheorghiţă (Valeriu Gheorghiţă, preşedintele CNCAV – n.r.) o informare pe această temă, a trimis o notificare către Ministerul Sănătăţii. Ministerul Sănătăţii a spus că se va face plata în următoarele zile. E adevărat că a întârziat nepermis de mult”, a explicat Florin Cîțu, într-o conferință de presă desfășurată marți.

Alin Tișe: Am cerut ministrului Sănătății efectuarea de urgență a plății pentru personalul medical implicat în procesul de vaccinare

 

La rândul său, Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj, a anunțat că i-a solicitat marți lui Vlad Voiculescu, ministrul Sănătății, „efectuarea de urgență a plății” pentru personalul implicat în procesul de vaccinare anti-COVID-19.

„Am solicitat azi, 16 martie, domnului ministru al Sănătăţii efectuarea de urgenţă a plăţii pentru personalul implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID-19 pe teritoriul judeţului Cluj. (…) Solicit, deci, decontarea imediată a cheltuielilor aferente plăţii personalului medico-sanitar şi a registratorilor medicali, din cadrul centrelor de vaccinare organizate pe teritoriul judeţului Cluj şi care au fost amplasate în alte locaţii decât cele situate în incinta unităţilor sanitare. Adresez această solicitare pe fondul numeroaselor sesizări primite cu privire la faptul că personalul din centrele de vaccinare nu a primit în ultimele două luni remuneraţia cuvenită”, a precizat Alin Tișe, într-un comunicat de presă remis marți.

Alin Tișe a subliniat că „trebuie să ia urgent toate măsurile care se impun pentru desfăşurarea în condiţii de siguranţă şi fără sincope a activităţii centrelor de vaccinare, astfel încât toţi clujenii care doresc să se imunizeze să o poată face în condiţii optime”.

„Acest proces vital, singurul în măsură să îi protejeze eficient pe români, nu ar trebui pus în pericol de nimeni, în niciun fel! (…) Ministerul Sănătăţii nu le poate solicita acestor eroi în alb, aflaţi în prima linie a luptei cu boala, să îşi rişte viaţa şi sănătatea iar în schimb să nu le arate nici măcar un minim respect, remunerându-i aşa după cum s-a angajat”, se mai arată în comunicatul președintelui CJ Cluj.Pensionarul din Olt şi-a luat un detector de metale şi s-a jucat cu el pe lângă casă. Surpriză! Aparatul a început să bipăie… A găsit o comoară veche de 2000 ani





Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here